3 Ekim 2013 Perşembe

Hong Kong'dan Çoraplarım geldiii... Oleyy!


Beni bilen bilir.. Hem çok feci kedi manyağıyımdır hem de çorap.. Ne alakası var demeyin:) çeşit çeşit çorabım olsun isterim, muz çoraplara bayılırım oldum olası. Arayan bulur arkadaşlar:) Hem kediyi hem çorabı birleştirmek istedim, işte sonuç:)

Aşağıdaki çoraplarım Hong Kong'dan.. Ben çok beğenerek aldım sizlerle de paylaşmak istedim:)


bu çorap buradaki ürünlerin arasında en orjinali bence. Zaten nadir bulunması nedeniyle fiyatı da diğerlerine oranla bir tık daha pahalı. Ama şahane değil mi? 
Bir kere iki bacağınızın da üzerine uzanmış iki adet birbirine bakan sevimli kedi var... Şu yatışlara bir bakın:)


Hello Kitty'yi ne kadar sevdiğimi burada tartışmama gerek yok. Her daim ilgimi çeker Hello Kittyli bir ürün. Ama bu çorabın sevimliliğine diyecek birşey bulamıyorum. Bayıldııımm! Hello Kitty ürünü olması açısından içlerinde en tuzlusu bu:) ama değer.


bir de şu tavşan kılıklıya dayanamadım:) kedilerin arasına bir de bunny karıştırdım:) bu kulak ve kuyruk olayını iyi bulmuşlar, çok şık ve seksi duruyor aynı zamanda..


bu da minik kalbi ve çarpı burnuyla çok şeker değil mi? 

hepsini sırayla giyicem:) beğendiniz mi?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...