30 Ekim 2014 Perşembe

Mutluluk Projesi 8 - Peçete Dekupaj ile Anahtarlık Kapladım

Merhabalar,

Evdeki kendin yap projelerimde asla vazgeçemediğim Tepe Home peçetemle dekupaj işlemlerim tam gaz devam ediyor:) Bu peçetem biterse ne yaparım diye düşünürken, Madame Coco'ya gelen peçetelerle yeniden kendime geldim:) Aşağıdaki resimde gördüğünüz peçetem en favori peçetem. O yüzden evde birçok şeyde onun deseni var artık. Ama Madame Coco'dan aldığım yeni peçetelerim de çok güzel ve onlarla da birşeyler kaplamak için sabırsızlanıyorum.

İşte geçen hafta sonu kapladığım anahtarlığım. Anahtarlığı epey önce kaplamak için İkea'dan almıştım ancak bir türlü fırsat bulamamıştım. Her gün de kullanıldığından, elim bir türlü gitmemişti tutkallamaya.

En sonunda yaptım hem de epey geç bir saatti, inat ettiğim için gece yarısı filan dinlemedim. Zaten eliniz alışınca çok kolay oluyor. Bir tutkal, bir peçete bir tuktkal daha ve vernik. İşte bitti:)

 Üst kısmını da daha sonra beyaza boyayacağım, biraz boyadım ama tam anlaşılmıyor buradan.

Nasıl olmuş?

kendinyap_anahtarlık_peçete_dekupaj


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...