14 Ekim 2014 Salı

Mutluluk Projesi 7- Cupcake desenli Cam Boyama - Tabak ve Reçellik Nasıl Olmuş?

Ne zamandır kendime zaman ayırıp bir türlü Kendin Yap (diy) projelerime devam edemiyordum. Geçen haftasonumu yeni birşey denemeye ayırdım ve ne zamandır istediğim şeyi yaptım. Eveeeet, taş, çerçeve, ahşaptan sonra cam boyama işine de bulaştım kendi kendime..

Bloglardan takip edip gerekli araştırmaları yaptıktan sonra en iyi enamel boya ile camın boyandığını öğrenip hemen mint yeşili ya da bebek yeşili diye geçen bu boyayı aldım. Ben Rich marka kullandım ve vernik ve tutkalda da hep onları kullanıyorum gayet memnunum.

Boyadığım cam reçellik

Cupcake desenlerim hep dekupaj için mevcuttur zaten internetten mütemadiyen araştırma yaparım.

İlk denemem olduğu için sünger ile boyama yaparken sadece tek derdim o hava kabarcıklarının önüne geçemeyişim oldu ve bu da camın üzerinde pütürlükler yaratıyor. İç kısmı daha güzel görünüyor tam istediğim gibi pürüzsüz. Ama bu şekliyle de gayet iyi oldu bence daha vintage bir hava kattı. Zaten üzerine daha sonra biraz vernik de attım dayanamayıp:)

Bu da boyadığım cam tabak


 Tek elle bu kadar cekebildim fotoğrafını. Sabırsızlıktan daha kurumadan paylaştığım için:) Bu cam tabak da takımın parçası olmayan kenarda duran bir tabakcıktı sadece ve bu şekilde değerlenmiş oldu. Altı kırılan bir kek fanusum vardı, onun altına koymayı düşünüyorum. Kendisini yine popnponla akrilik beyaz boya ile boyadım. Beyaz olarak elimd eo vardı sadece o nedenle.

Sizce nasıl olmuşlar? İlk deneme için fena değiller değil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...