15 Nisan 2015 Çarşamba

Bu Koca Kafalı Kızlar çok mu tatlı ne?


Kardeşim bir keresinde "artık bi ben kaldım kaplamadığın" demişti bana. O kadar doğru söyledi ki, kendimi durduramıyorum. Hem dekupaj yapmaya hem de birşeyleri kaplamaya ve yeni şeyler yaratmaya bayılıyorum. Hele yeni keşifler beni daha da heyecanlandırıyor. Bu koca kafalı, nokta gözlü kızlar da yeni keşfim. Aslında epeydir internette resimleri ve maket bebekleri dolaşan bu figürlere bayıldım. Deliler gibi planlar kuruyorum kendileri üzerinde:)) Kendileri Gorjuss ürünüdür.

İlk denemem bu minnoşlarla yeni not defterleri yapmak oldu. Anneler ve kızları ve kızkardeşler temalı bu iki defteri sizin de çok beğeneceğinizi düşünüyorum.

defterlerin ön tarafı

bu da arka tarafları


Yakında farklı konseptlere ait yeni defterlerle Salyangozun Yerinde karşınızda olacağım. Bilmeyenler için söyleyeyim, bloglarla başladığım yolculuğumda bir de Salyangozun Yeri isimli web sitemi kurdum ve ufak çaplı eğlenceli ürünler paylaşıyorum sizlerle. Blogun yanısıra facebook sayfasına ve websitesine de beklerim. Hoşunuza gidecek detaylar bulacağınızdan eminim.

Bana yazın:) mutlu kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...