22 Nisan 2014 Salı

Mutluluk Projesi 6- Peçete Dekupaj ve Beyaz Boya ile DIY Projesi

Bu yazım vintage ve DIY sevenlere gelsin:)

Şu aralar çok zamanım olmuyor malesef ama zamanım varken hem yaparken stres attığım hem de sonucunu görünce mutlu olduğum kendin yap projelerinden bahsetmek istiyorum biraz. Aşağıda paylaştığım projeler benim ilk yaptığım ürünlerdendi, ne zamandır paylaşacağım bir türlü fırsatım olmadı.

Bildiğiniz üzere bu tip projeler için internet adeta bir derya... Bu konularla ilgili yayım yapan bir sürü blog mevcut ve hepsinde de çok güzel fikirler bulunyor. Ben de peçete dekupaj yöntemine merak salmıştım bir aralar ve 2 yıl kadar önce işe ilk olarak bu resimdeki ufak vazo ile yanındaki ahşap kutuyu kaplayarak başlamıştım.

Sonra ise resmen kendimi durduramadım, bir dekupaj freak oldum adeta.. taşlar kapladım, rozetler kapladım, magnetler yaptım, banyo için setler kapladım, mumlar, bardak altları, şişeler vs. birsürü şey. Bir yerde durdum zaten eskisi kadar da vaktim yok, ama her parti zamanı elim yine peçete dekupajına gidiyor. Acaip de zevkli birşey.. Denemeyen varsa aranızda, şiddetle tavsiye ediyorum.


Resimde gördüğünüz kutu ve vazonun kaplamasında kullandığım peçeteler Tepe Home 'dan. Gerek Tepe'nin gerekse English Home 'un bu tip işler için mükemmel peçeteleri var. İndirimde görürseniz mutlaka alın derim, bir köşede bulunsun:)

Bu aşağıdaki resimde daha yakından gördüğünüz çerçeve ise eskiden dandik bir kahverengi çerçeveydi.. Onu da sprey beyaz boya ile terasta boyadım ve kuruduktan sonra da düğün organizasyonumda süslemeler için kullandığımız dantellerden kestiğim şeritleri bizim meşhur zımba makinesi (keşfedeni bulunca alnından öpeceğim:)) ile çerçeveye zımbaladım. Böylece sürekli birbirine karışan uzun sallantılı küpelerimi rahatça asabileceğim bir küpeliğim oldu. Hem de komodinin üzerine yanındaki vazo ve ufak lambamla beraber çok yakıştı. Sizce de öyle değil mi?:)


bir başka kendin yap projesinde görüşmek üzere:)

1 yorum:

  1. Çok hoşlar :)
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...