20 Şubat 2014 Perşembe

Bugün Mutluluk Projeme Başlıyorum!

Hiçbirşey İçin Geç Değildir! Evet, hemen şimdi başla!


Her yeni yılda olduğu gibi hepimiz yine yeni kararlar alıp, "şunu yapmalıyım, evet bunu yapacağım, bu mutlaska bitmeli" gibi telaşlar içine girdik biliyorum. En azından ben öyleyim, her seneye bir yapılacaklar listesiyle girerek o sene için kendime koyduğum hedefleri hızlı bir şekilde gerçekleştirme çabasına giriyorum. 

İşte, tam bu kararları verirken ve onları yoluna koymaya çalışırken sizi motive edici bir takım destekçilerin olması oldukça işe yarıyor. Yeni yıla girerken Nesfit de “Bugün Başlıyorum” diye bir kampanya yaratmıştı. Ben de bu kampanyaya mutluluk fabrikam ile katılmıştım. Şimdi öğrendim ki bugünün kampanya yüzü seçilmişim. Mutluluk Fabrikamın bu fotoğrafı Nesfit'in bu kampanyasına çok uygun ve her yöne çekilebilir. İnsan mutluluk projesinin içine her istediği şeyi dahil edebilir. Kimine göre kilo vermek, kimine göre formda kalmak olabilirken mutluluk; bazılarına göre yazmak, balık tutmak, kendini geliştirmek, enstrüman çalmak, aile kurmak, dünya barışı gibi kavramlar da olabilir.

Yeni yılıın ilk iki ayını geride bırakıyoruz bile.. Ben yapılacaklar listemin başında yer alan birkaç hedefim için çalışmalarıma çoktan başladım ve bu çok iyi hissettiriyor. 

Haydi durmayın siz de başlayın ve günlük rutininizin dışına çıkın.. Hala sıkılmadınız mı aynı şeyleri yapıp, isteklerinizi ertelemekten? Haydi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...