5 Aralık 2012 Çarşamba

Mutluluk Projesi 2- Eski Sandalyeleri Kapladık!

Benim öğrenci evimden kalma emektar sandalyelerim....ahh ahh..ne badireler atlattılar:) kırıldılar, yamuldular, üzerlerine basıldı, boya oldu, çay döküldü, şarap bile içtiler, pizza yediler.. zamanın her anından tat aldılar..her güzel şey gibi onların yaşamlarının da sonu gelmişti..

aldık çatıya attık kendilerini..yine kıyamadım, soğukta yağmur çamur kar kıyamet ne yaparlar dedim..alıcam evimin içine bunları..zaten ekstra sandalye de lazım..

ver elini İkea, Bauhaus...önce kumaş sonra zımba makinesi ve boya.. tuttuk, kapladık, tuttuk zımbaladık..sonra da evime uygun bu güzelim sandalyeler oluştu..bence çok tatlı oldular..yepyeni..! daha sırtlarına da birşeyler bağlarım ben..:))

 Eski sandalyelerimi kapladım.. evimin dekorasyonuna ve vintage tarzına uygun olarak.. demirlerini de beyaza boyadık mı işte sonuç..kendin yapınca daha da keyifli..

öncesi...


 sonrası..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...